Koulutusta kiertotalouteen -sivuston kick-off-tilaisuus 28.9.2021

Kuva: Joonas Salo

Aika: 28.9.2021 klo 13–14
Paikka: Online/Teams

Koulutustakiertotalouteen.fi-sivusto kerää yhteen kaikki Suomessa järjestettävät kiertotalouden kurssit! Tavoitteena on tarjota mahdollisimman laaja katsaus kiertotalouden koulutusmahdollisuuksista ja seurata kurssitarjonnan kehitystä kansallisesti. Vuosittain sivulta otetaan koontitiedot kiertotalouskoulutusten tilannekuvan seuraamiseksi ja laitosten keskinäistä vertailua varten.

Sivuston ylläpidosta vastaa Turun AMK osana Circwaste-hanketta. Sivustolle kootaan jokaisesta koulutuksesta vain järjestäjän itse ilmoittamat perustiedot ja linkki eteenpäin. Ylläpito tarkistaa materiaalin ja pyytää päivittämään tiedot kerran vuodessa.

Järjestämme 28.9. sivuston kick-off-tilaisuuden, jossa esitellään kokonaisuutta tarkemmin ja ohjeistetaan omien koulutustietojen täyttämiseen.

Tule mukaan ja ilmoita kiertotalouden koulutuksesi sivustolla!

Ilmoittaudu viimeistään klikkaamalla 27.9. tästä linkistä.

Ohjelma (muutokset mahdollisia)

Tervetuloa / Piia Nurmi, Turku AMK
Mitä, missä, milloin / Mitja Hokkanen, Turku AMK
Jokainen meistä on tulevaisuudessa kiertotalousguru – miten tämä tehdään? / Nani Pajunen, Sitra