Koulutuksen ilmoittaminen - lomake päivitetty

15.09.2022

Nettisivumme ovat olleet pystyssä ja toiminnassa jo hieman yli vuoden.

Olemme saaneet sivustollemme jo 82 kiertotalouteen liittyvää koulutusta, upeaa! Kiitos kaikille koulutuksen ilmoittaneille.

Nyt olisi kuitenkin aika päivittää koulutuksen tiedot ajan tasalle. Olemme tehneet lomakkeeseen pari muutosta, mitkä helpottavat paitsi sivuston käyttäjää myös datan hyödyntäjiä. Jos olet ilmoittanut koulutuksesi Lyyti-linkin kautta, on sinulle tullut sähköpostiin pyyntö päivittää koulutuksesi. Pääset päivittämään koulutuksen tiedot myös palaamalla kiitos-viestiin, jonka olet saanut paluupostina koulutuksen ilmoittamisen jälkeen.

Koulutukset julkaistaan totutulla tavalla koulutustakiertotalouteen.fi-sivustolla. Sivustolla ei julkaista henkilötietoja.

Sivuston ylläpitäjät tarkistavat materiaalin ja pyytävät kaikkia päivittämään tiedot kerran vuodessa. Koulutustietoja voi päivittää Lyytissä myös omatoimisesti.