Tervetuloa ilmoittamaan organisaatiosi järjestämät kiertotalousaiheiset koulutukset!
Täytäthän jokaisesta koulutuksesta oman lomakkeen.

Täyttämällä lomakkeen annat suostumuksesi henkilötietojesi käsittelyyn tietosuojaselosteen mukaisesti.

Alla on lyhyt ohjeistus siitä, miten koulutus ilmoitetaan Lyytissä.

1. Täydennä lomakkelle huolellisesti oppilaitoksen ja kurssin nimi, koulutusaste, opetuskieli, opintopistemäärä (voi jättää myös tyhjäksi), sekä linkki OPS:iin tai muulle sivustolle, jossa on lisätietoja kurssista. Nämä tiedot ovat julkisia.
  2. Täydennä seuraavaksi ilmoittajan yhteystiedot. Lisätieto-sarake on vain moderaattoreita varten. Nämä tiedot eivät ole julkisia.
  3. Ilmoituksen jälkeen saat sähköpostin, jossa on linkki tietojen muokkamista tai päivittämistä varten.
  4. Jos haluat, että ilmoittamasi koulutus poistetaan ole yhteydessä kiertotalous2.0@turkuamk.fi -osoitteeseen.
  5. Voit aina muutenkin olla yhteydessä meihin edellä mainittuun osoitteeseen.